Sunday, March 17, 2013

Set Pemutih Wajah Dr Fadli

Set pemutih wajah Dr Fadli adalah bahan kosmetik yang selama ini menjadi rahsia kecantikan banyak artis dari negara seberang Indonesia. Banyak set pemutih wajah yang membanjiri negara seberang Indonesia tetapi banyak juga yang tidak mendapat kelulusan dari Badan Pengawas Obat Makanan Indonesia dan ini sebenarnya amat berbahaya.

Set Kosmetik Dr Fadli ini adalah selamat digunakan dan telah mendapat kelulusan dari Badan Pengawas Obat Makanan (BPOM) Indonesia. Set Pemutih Wajah Dr Fadli selamat kerana tidak mengadungi zat zat berbahaya dan asas kandungannya adalah dari bahan bahan semualjadi.

Banyak set pemutih wajah, sabun, krim, losyen atau toner yang di import dari Indonesia yang kebanyakannya tidak mendapat kelulusan dari BPOM. Selalunya pengunaan produk produk tersebut akan akan meyebabkan kebergantungan pada produk tersebut dan jika berhenti menggunakannya kulit wajah anda akan kembali seperti sedia asal semula.

Menggunakan Set Pemutih Wajah Dr Fadli tidak menyebabkan anda bergantung pada produk ini kerana dengan menggunakan Set Pemutuh Wajah Dr Fadli hasil kulit wajah anda menjadi putih adalah kekal dan semulajadi.

Set Pemutih Wajah Dr Fadli ini selamat digunakan oleh wanita juga lelaki dan yg penting ianya tidak mengandungi bahan bahan merbahaya seperti merkuri dan hydroquinon yang seringkali digunakan oleh produk produk kecantikan lain dari Indonesia yang tidak mempunyai kelulusan. Kedua dua bahan tersebut boleh membuatkan wajah pengunanya menjadi merah dan tidak boleh terkena sinar matahari. Bahan bahan merbahaya ini dapat menyebabkan kulit menjadi tipis dan mengelupas dan boleh mengakibatkan kanser kulit jika penggunaan berpanjangan.

Set Pemutih Wajah Dr Fadli sangat berkesan untuk mereka yang mempunyai masalah kulit muka yang berbelang dan tidak rata tona nya. Dengan menggunakan Set Pemutih Wajah Dr Fadli akan membuatkan kulit wajah anda menjadi rata dan toan nya sekata.

Dan yang paling hebatnya dengan mengunakan Set Pemutih Wajah Dr Fadli anda akan boleh melihat hasil perubahan kulit anda masa 1 minggu dan ianya adalah semulajadi

No comments:

Post a Comment